Nadal

Nadal



                  1. T'agrada el Nadal?Per què? Explica'ns que n'esperes d'aquest (15 línies mínim).

Si m'agrada per que venen vacances i lo mes important de les vacances per jo es que no tenim classe ni feina i podem estar tot el dia fent el que volgem. El que tambe m'agrada del nadal es que veim a la familia que son solem veure per que ens juntam per a fer dinars o sopars tot plegats aixi ens posam al dia xerrant amb la familia de que hem estat fent tot aquest temps que no ens hem vist.
Del nadal també m'agrada quan arriba l'hora dels regals aixi tots els nins petits de ola familia disfruten del pare noel i els reis mags i els mes granse disfruten dels seus regals que normalment a la meva familia tothom te minim un regal per molt insignificant que sigui tots tenen ragal.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Accentuació

Reportatge

El substantiu