Presentació personal.



              Bones, el meu nom es Jaume Miralles tenc 16 anys, soc alumne de l'institut Ies Damià Huguet i la meva classe es la de 4D.

              Som un jugador de futbol bastant alt i agresiu la meva posició es la del mitj del camp,duc jugant desde que tenia 4 anys que jugava amb la escoleta ara ja jug amb el juvenils el quals tenen 1,2 i fins i tot 3 anys mes que jo.

              Aquest estiu he tengut que començar mes tard que el meus companys perque vaig tenir una accident amb la meva moto, la qual vaig pegar a un rail i se me va fer un bon forat i 5 cremades a la cama esquerra i repinyades al braç dret i cama dreta. Despres de 2 mesos de recuperació ja puc tornar a caminar i a intentar seguir la vida que duia antes de l'accident.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Accentuació

Reportatge

El substantiu